heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Det går upp och ned för alla...

Publicerad 2012-08-23 08:52:00 i Allmänt,

Det är så lätt att tro när jag ser någon lyckas bra inom något område att det bara går bra för den personen hela tiden. Nu sedan några år har jag den härliga möjligheten att få följa flera mycket framgångsrika personer inom olika områden. Jovisst går det upp och ner även för dem som lyckas bra. Ofta stora motgångar möter den som lyckas. Den enkla hemligheten är att de som lyckas håller i och fortsätter envist tills de lyckas igen och igen och igen så många gångar det behövs för att få det som de vill..Så dagens tankeställare för mig är vilket område jag lyckas inom och var ger jag upp för minsta motgång? Spännande utmaning även idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela