heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Mer jag vill = mer balans...

Publicerad 2012-08-19 16:28:00 i Allmänt,

Att lita på att livet vill oss väl när saker inträffar helt emot vad jag vill är svårt. Jag börjar dock få förståelse och medvetenhet hur jag själv har agerat innan dessa såkallade  "dåliga saker" händer mig.
För mig handlar det mycket om att se till att jag själv är i god balans (koherens) så jag möter livet med bra lugn och nyfikenhet. Ju mer jag vill göra i livet så behöver jag mer av bra sömn, mat, träning och koherens för att klara av mina utmaningar bra. Så vill jag mycket = behöver mycket balans:)  Det är lätt gjort att det blir tvärt om..när jag har mycket jag vill göra att jag prioriterar bort min balans och det roliga förvandlas till kaos...Dock så ger träning färdighet och jag lär mig nytt om mig själv varje dag....spännande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela