heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Handlingsförlamning...

Publicerad 2012-08-27 09:13:00 i Allmänt,

Min upplevelse att skjuta upp saker jag vill ska hända med en tanke att jag fixar det sen och det nog kommer ordna sig ändå med tex, ekonomi, relation, renovering mm är en stor lögn för mig själv. Hela skjuta upp lögnen för mig själv ger bara dålig energi, handlingsförlaming, slöhet och ibland t.o.m sjukdom. Så fort jag agerar och tar tag i de saker jag så gärna vill ska hända så fylls jag med ny energi, ger glädje, motivation och friskhet:)
Så min fundering idag: Vad ska jag agera i som jag väntat länge på att göra? Spännande liv:)
/Anders

Kommentarer

Postat av: Karin Karlsson

Publicerad 2012-08-27 11:41:54

Anders,jag blir så glad och upplyft när jag läser din blogg.Härligt! Visst upplever jag samma sak men det finns också en mognadstid,att ha tillit och tålamod.

Svar: Hej Karin, va kul att höra av dig. tack för din påminnelse om tillit, tålamod...gäller att vara snäll med sig själv så mycket det bara går:) Hur går det med att komma ut och berätta mer för andra om HeartMath för dig?
Anders Nilsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-28 11:54:17

Bra sagt! :) Gör det NU alltså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela