heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Släpp kontrollen:)

Publicerad 2012-08-29 10:08:00 i Allmänt,

Jag tycker det är så lätt att spänna kroppen när det är jobbigt och obehagligt på något sätt. Det som oxå då händer för mig är att kroppen spänner sig även när det går bra..vilket gör att jag hindrar allt det goda flöde som är på väg till mig för att jag vill behålla någon sort kontroll!!! Så dagens utmaning är att släppa på bromsen (kontrollen) mer så att det goda härliga flödet av energi kan växa mer fritt:) Testa gärna själv idag andas lite djupare och lugnare och bara släpp sakta på kontrollen och förvänta dig mer bra saker kommer hända:)
/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela