heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Varför hålla kvar motståndet?

Publicerad 2012-08-30 09:22:00 i Allmänt,


När det går emot så upplever jag att det är lätt gjort att fastna i motståndet "känslomässigt" och det bara ger dålig energi. Att släppa på mitt motstånd ( jag menar känslomässigt)har jag upplevt varit som att ge upp!! Aldrig kul att ge upp i min värld:( Det jag mer förstår är att jag kan släppa på mitt känslomässiga motstånd, för det är himla skönt och befriande och samtidigt fortsätta sträva efter det jag VILL:) Då känns det mycket bättre:) jag menar att arbeta hårt för nått jag tror på och göra det med en befriande känsla är för mig en helt annan sak:) Så dagens tips från mig: Ta andas lite lugnt och djupare sedan släpp det motstånd du känner idag och känn dig fri samtidigt som du sträver mot det du vill idag:)  Livet är spännande.../Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela