heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Gör resan till målet:)

Publicerad 2012-11-21 11:53:00 i Allmänt,

För mig har det varit så lätt gjort att jag jobbar hårt mot mina mål att jag glömmer njuta av resan mot målet. Avsaknaden av det jag vill kan vara mer påtaglig och jobbig än resan dit. Om jag hela tiden skjuter njutningen och glädjen framför mig så är det lätt att den aldrig kommer och jag tappar energi och ork...för målen blir ofta bara större och större och känslan blir att jag aldrig kommer fram. Så när jag nu upplever min resa mot mina mål som själva målet så är det mycket lättare och närmare för mig att ta till glädje och uppskattning:) Det som händer just nu blir mer viktigt och spännande och varje steg som görs känner jag mer uppskattning för. De motstånd jag möter blir till utmaning osv..Så dagens tanke: Hur lever jag min dag när resan är själva målet? Livet är spännande:)
/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela