heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

HeartMath i skolan:)

Publicerad 2012-11-29 14:47:47 i Allmänt,

Har med glädje precis besökt skola i Malmö med Lars Hain där de just nu gör ett forskningsprojekt med barn med olika problembilder som  tex ADHD med HeartMath koncept. Den kurrator som håller i projektet upplever mycket possitiv respons och andvänder HeartMath i 4 skolor just med HeartMath/emWave till barn och ungdommar 11-16 år. Kul att följa och se hur HeartMath nu sprids med bra resultat på många håll i samhället.:)
/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela