heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Söker fler handledare!

Publicerad 2012-11-01 11:00:00 i Allmänt,

Att klara hålla min balans när kraven är stora både på jobbet och hemifrån är svårt! Att samtidigt också prestera på topp med det är ännu svårare!  Vi ser idag ett otroligt stort behova av att få hjälp i företag och organisationer att hantera denna situation. Vi ser också att vi får både snabba och bra resultat av HeartMath unika koncept. Jag söker nu flera handledare i hela Skandinavien för att licensera och hjälpa till att föra ut våra effektiva koncept för hantering av stress, återhämtning och prestation. Känner du någon som arbetar som konsult idag inom prestation, ledarskap eller friskvårt så kontakta gärna mig för mer info:)..Så bidrar du till en mer medveten och balanserad värld. ... Livet är spännande:)/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela