heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

3 enkla steg till balans:)

Publicerad 2012-10-15 17:10:38 i Allmänt,

Så fort jag känner obehag och vill återfå min balans så är det 3 enkla steg jag rekomendarar:
1) Fokusera på mig själv (området runt hjärtat)!
2) Andas långsamt och lätt 3-5 sekunder in och 3-5 sekunder ut, fokus bara på din andning. Fortsätt till obehaget rinner av dig och du känner dig mer neutral. Tänk att det går lätt..(det kan ta 10 sek-2 minuter tills du känner dig neutral igen)
3) Glid nu in en mer behaglig känsla av något du gillar/uppskattar(tex en person, djur, plats du upplever behag med).

Stödverktyg. Vill du få säkrare resultat när du tränar så finns emWave och PPI våra träningsprogram. Se hemsida www.heartmath.se för mer information..

Lyck till med din träning...Livet är spännande:)
/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela