heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Skriver en bok:)

Publicerad 2012-10-22 12:20:33 i Allmänt,

Något som jag älskar att göra är att skriva på min bok: HeartMath från hjärtat! Tänker ge min Svenska syn och erfarenheter av att leva från HeartMath koncept i vardagen. Hur kunderna har respondat och hur konceptet bl.a. berikat mitt liv. Helt enkelt dela med mig av det jag tror på. Hoppas vara klar någonstans vid årsskiftet med skrivandet. Livet är spännande:)
/Anders

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2012-10-22 13:35:23

Vad kul, ser fram emot att läsa boken!

Svar: Tackar Peter...kul att det kommer från sådan erfaren och duktig coach som dig:)
Anders Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela