heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Ta det nu idag!

Publicerad 2012-10-09 22:07:00 i Allmänt,

Hur är mitt drömliv? Genom att göra klart i deltalj hur jag vill leva mina vardagar så finns det stor möjlighet att jag fyller mina dagar därefter. När jag väl vet vad jag vill så gäller det att agera. Agera trots att det känns obehagligt och ovant eller att jag ej vet hur det ska gå. När jag agerar så manifesterar jag mitt nya beteende och mina drömmar blir till sanning. Det finns ingen morgondag. Jag har skjutit upp det jag vill länge nog. Dagens övning: Agera det liv jag vill leva och ta tag i det nu idag fullt ut!! Livet är spännande:)/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela