heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Att bryta mönster känns....

Publicerad 2012-09-05 09:55:00 i Allmänt,

När jag upptäcker ett beteende som jag haft som hindrar mig från att komma dit jag vill är det dags att ändra tycker jag:) Att sedan starta med det nya beteendet kan ibland skapa ganska mycket obehag. Både inom mig själv och även människor runt i kring mig. Det är precis som alla, (inklusive mig själv) vill frågasätt mig om jag verkligen tänker ändra på mig eller om jag ska gå tillbaks till mitt "gamla jag"? Jag vet inte hur många gånger jag gått tillbaks till mina gamla mönster som bara hindrar mig att lyckas med det jag vill...jag vet bara att det känns så himla tråkigt att vara där och det skapar bara svag och misslyckad energi. Jag tror att livet skall vara lätt och roligt:) Jag tror också att jag behöver fortsätta gå ditt mitt hjärta säger mig att gå, trotts det känns obehagligt och läskigt....för varje gång jag lyckas med det så växer jag och den starka, härliga energin är tillbaks igen:)
Så dagens uppmärksamhet: Vad behöver jag fortsätta med idag för att ta ett till steg dit jag VILL?
Livet är spännande:)/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela