heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Byt radiokanal till Rix harmoni:)

Publicerad 2012-09-14 13:46:00 i Allmänt,

Upplever att kroppen lätt fastnar i de känslor jag ofta är i. Så är det oro, ångest, rädsla mm så fastar den känslan som en vibration i en radiokanal. När jag byter tanker till något ja gillar/uppskattar så skiftar också känslorna till mer harmoni. Precis som jag bytt radiokanal till Rix harmoni:) När jag tar hjälp av djupare andetag, fokus på området kring hjärtat och glider in i en uppskattande känsla så är den nya kanalen där igen..Radio Rix harmoni:)
Dagens övning från mig: Byt radiokanal 10 ggr idag och upplev Radio Rix harmoni genom hela fredagsmyset i kväll:) Livet är spännande../Anders

Kommentarer

Postat av: Marie Slotte

Publicerad 2012-09-14 14:45:36

Haha! Underbart! Radio Rix Harmoni - I like!

Postat av: Marie Slotte

Publicerad 2012-09-14 14:46:27

Haha! Underbart!

Postat av: Karin

Publicerad 2012-09-14 16:30:12

Det du delar stämmer så bra.Själv har jag fokuserat på tacksamhet hela dagen.Det är så lätt att ta saker och ting förgivet,att verkligen uppskatta och vara tacksam för stort som smått gör skillnad.Munnen den ska skratta och vara glad...och det gör den.Trevlig helg Anders.

Svar: Tack och trevlig helg själv Karin:)
Anders Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela