heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Dags för nytt:)

Publicerad 2012-09-25 08:40:00 i Allmänt,

När livet varit kanska lika under ett tag så tycker jag det är lätt att börja tänka som om varje dag ska vara lika, känna lika och få lika resultat. Det blir lätt tråkigt för mig..Jag ser för att ja ska skapa nya resultat så behöver ja tänka, känna och göra på nytt sätt. Det är svårt! Kroppen och hela min omgivning vill oftast att jag ska fortsätta med samma för att passa in i mönstret. Allt vill liksom vill pröva mig om ja verkligen vill göra nytt? Så dagens fokusområde för mig: Dags tänka nytt igen:) Jag kommer tänka, känna och göra min dag precis som jag vill ha det framåt:) Livet är spännande)
/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela