heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Planera för att njuta...

Publicerad 2012-09-12 10:42:00 i Allmänt,

Jag upplever det går så fort fram i livet med så många roliga saker jag vill göra! Spännande jobb med alla dess utmaningar, familjen, egna intressen, resor, hem, husdjur, hjälpa till för andra mm. Inget av detta vill jag välja bort! Samtidigt vill jag må bra, känna harmoni och kunna njuta av allt det här roliga som finnns att göra..
Det jag ser är att när min egen harmoni är i obalans är det svårt att ta emot något alls och det blir kaos i kroppen. Däremot med harmoni i kroppen så flödar roliga saker in i mitt liv. Det jag upplever är när jag vill ta emot MER roliga saker, händelser mm så behöver jag planera för det! Jag menar om jag vant mig vid att planera för ett vissst flöde så får jag så mycket tillbaks och kommer det mer så blir det kaos! Om jag vill få MER flöde av roliga saker och samtidigt njuta så behöver jag planera för det oxå. Oftats ser jag att jag behöver planera både oftare och smartare och även njuta medans ja planerar. Tex tänka längre fram än vad jag brukar tänka, se hur jag kan ta hjälp av min omgivning mer? eller säga nej till saker jag ej vill ska återkomma. Dagens fundering är vad vill JAG MER ta emot i mitt liv? samt hur ska JAG PLANERA för det? Livet är spännande:)/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela