heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Skruva upp volymen:)

Publicerad 2012-09-27 19:01:00 i Allmänt,

Mitt logiska tänkande och mitt ego har ofta en värderande åsikt om saker och ting som jag helt ärligt är rätt less på. När jag pratar från mitt hjärta så är det som ljuv musik i mina öron..Den volymen skruvar ja nu upp för att få med mig mer skön bakgrundsmusik i min vardag:)Tänk att vakna till ljuvlig musik, cykla ned på stan, diska eller bara vara med denna ljuvliga musik....härligt tycker ja..
Dagens utmaning: Skruva upp volymen från mitt hjärtas sång idag och njut av toner av uppskattning, ödmjukhet, kärlek, glädje, harmoni mm. Livet är spännande:)
/Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela