heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Hur väl återhämtar jag mig?

Publicerad 2013-01-15 16:34:00 i Allmänt,

En bra värdemätare för återhämtning är för mig att känna efter hur pigg jag är på morgonen när jag kliver upp? Har jag givit min kropp och själ en bra sömn? Om jag fortsätter att återhämta mig på mitt vanlíga sätt bygger jag upp eller bryter jag ned min kropp? känn efter...emWave hjälper också mig att träna upp min koherens i mer samklang som gör min återhämtningen mycket effektivare. Testa dig fram..Livet är spännande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela