heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Jag finner min styrka genom enkel övning:)

Publicerad 2013-01-08 17:53:00 i Allmänt,

När upplever jag själv att jag duger fullt ut som jag är? Är det när andra berömmer mig? när jag lyckas prestera bra?`När omgivningen visar mig kärlek? Idag känns det tydligt för mig att så fort jag ger bort min kraft till att låta någon annan bedömma om jag duger så blir jag ett offer och jag tappar kraft och lust. Det är bara jag själv som kan bekräfta mig själv att jag duger precis som jag är...oavsätt om jag lyckas prestera, få beröm, få kärlek från andra så duger jag för att jag älskar mig själv precis som jag är. Genom att andas långsamt och lätt genom mitt hjärta kommer jag åter i kontakt med mitt tillstånd av förlåtelse, kärlek, omtanke, lycka som åter ger mig kraft och livsglädje....Bara andas 3-5 sekunder in och 3-5 sekunder ut gör så stor skillnad på mitt eget perspektiv i livet.
Livet är spännande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela