heartmathanders.blogg.se

Hej! Mina erfarenheter av HeartMath koncept!

Speed of balance:)

Publicerad 2013-03-14 16:08:00 i Allmänt,

Vi har alla vårt eget bästa tempo. När jag lyssnar på mitt hjärta så får jag genast svar kring vad som är bra tempo för mig. Huvudet säger ibland lata dig! eller jobba mera!! .mera!! hejja hejja agera!! Så fort jag glömmer att lyssna på hjärtat så kommer resultaten iform av förkylning, strul, konflikt.osv.Så fort jag lyssnar på min egen "speed of balance" så kommer harmoni, glädje, flyt mm. Vilket är ditt bästa tempo i livet? livet är spännande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anders Nilsson

Jag heter Anders Nilsson, 47 år och arbetar som ansvarig för HeartMath i Skandinavien. Hur hjärtat, hjärnan och vårt HRV påverkas av våra emotioner är riktigt spännande. Följ gärna med mig genom mina funderingar och upptäckter av HeartMath koncept och forskning.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela